![]() |
|
Alapítás: | 2008 |
Cím: | 1117 Budapest, Magyar Tudósok körútja 9. G épület |
Telefon: | +36-1-311-3110 |
Kék szám: | |
Fax: | |
E-mail: | kozpont@takarek.hu |
Weboldal: | www.takarekbank.hu |
Tagjaink
Tulajdonos | Jegyzett tőke | |
Hazai tulajdon | 100 % Hazai tulajdon | |
Külföldi tulajdon |
Bemutatkozás
A Mohácsi Takarék Bank Zrt., a Pannon Takarék Bank Zrt., valamint a B3 TAKARÉK Szövetkezet egyesülésével 2019. május 1-ejével elindult a Takarék Csoport új, univerzális kereskedelmi bankja, amely a Takarék Csoport központi bankjának vállalati és lakossági számlaszerződés-, betét- és hitelállományait is átvette. Az új Takarékbankhoz 2019. október 31-vel a többi 11 takarékszövetkezet (3A, Békés, Centrál, Dél, Fókusz, Hungária, Korona, M7, Nyugat, Pátria, Tiszántúli) és a Takarék Kereskedelmi Bank is csatlakozott.
Korszakos átalakuláson, üzleti és szervezeti megújuláson megy keresztül a Takarék Csoport. A 2010-es évek elején még több mint 120 kisebb-nagyobb takarékból álló integráció 2017 végére 12 regionális takarékban egyesült. 2018. november 30-án a Csoport központi bankjának közgyűlésén a takarékok úgy döntöttek, hogy 2019. október végéig egyetlen új, ízig-vérig korszerű, országos lefedettségű kereskedelmi bankban egyesülve folytatják tevékenységüket. A teljes egyesüléssel a Takarékbank 750 fiókjával messze a legnagyobb hálózattal várja ügyfeleit az egész országban, 15 mobil bankfiók pedig kistelepülésekre viszi el a banki szolgáltatásokat az ország összes megyéjében.
Az ügyfeleknek számos előnnyel jár a takarékok egyesülése: egységesített, versenyképes termékeket vehetnek igénybe, mint bármely nagy kereskedelmi bankban, a bevezetendő közös, modern informatikai rendszer az eddigihez képest egyszerűsíti és gyorsítja a kiszolgálást. A folyamat végén pedig elérhetővé válik a teljes, országos átjárás: az ügyfelek az ország bármely takarék-fiókjában intézhetik majd ügyeiket.
Az országos lefedettségű, a hazai pénzintézetek közül a legnagyobb fiókhálózatot üzemeltető Takarékbank a helyi családok és generációk, valamint a helyi közösségek bankja kíván lenni. Az új Takarékbank jelentős üzleti korszerűsítést tervez, új termékekkel és szolgáltatásokkal, új, korszerű, digitális csatornák alkalmazásával kíván a piacra lépni, miközben a hagyományos banki ügyintézést is széles körűen biztosítja ügyfelei számára.