Alapítás: | 1950 |
Cím: | 1056 Budapest Váci u. 38 |
Telefon: | +36 80 350 350 |
E-mail: | ugyfelszolgalat@mbhbank.hu |
Weboldal: | www.mbhbank.hu |
Tagjaink
Tulajdonos | Jegyzett tőke | |
Hazai tulajdon | 99,09% Magyar Bankholding Zártkörűen Működő Részvénytársaság | |
Külföldi tulajdon |
Bemutatkozás
A több mint 70 éves piaci jelenléttel rendelkező MKB Bank a magyar bankrendszer és a hazai finanszírozási piac egyik meghatározó szereplője. Célja, hogy minél egyszerűbben, gyorsabban és a legnagyobb szakértelemmel nyújtson ügyfeleinek pénzügyi szolgáltatásokat – a lehető legszélesebb körben, a legkorszerűbb megoldásokkal. A bank hagyományosan erős nagyvállalati, privátbanki ügyfélkörrel, tanácsadói és elemzői képességekkel rendelkezik. A hitelintézet elsőszámú alapértéke az ügyfelek professzionális kiszolgálása, amelynek legfontosabb elemei az ügyfélkapcsolat és -élmény, az értékőrzés és -teremtés, valamint az innovatív banki megoldások.
A kétszintű bankrendszer kialakulásakor alapított Budapest Bank 1995-ben amerikai, majd 2015-ben magyar állami tulajdonba került. Tőkeerős bankként, kiemelkedő lakossági termékportfólióval, a hazai kis- és középvállalkozások elkötelezett partnereként csatlakozott 2020 májusában a Magyar Bankholding fúziós folyamatába. Az MKB Bank 2022. március 31-én egyesült a Budapest Bankkal. A 100 százalékban magyar tulajdonú, egyesült MKB Bank 66 városban összesen 143 bankfiókból és 184 db ATM-ből álló országos hálózatával teljes körű pénzügyi szolgáltatásokat nyújt a lakossági ügyfelek és a vállalatok számára.
A Magyarországon és a régió pénzügyi piacain is egyedülállónak számító bankfúzió következő mérföldköve a Takarékbank 2023 májusáig megvalósuló beolvadása. A bankcsoport célja, hogy ügyfélközpontú, kedvező árazású, nemzetközileg is élenjáró digitális megoldásokat, illetve termékeket és szolgáltatásokat vezessen be, építkezve a három külön-külön is erős, hazai kereskedelmi bank összes erősségére, értékeire és legjobb gyakorlataira.
A fúzióval párhuzamosan egy digitális transzformáció is zajlik, amelynek célja, hogy a létrejövő univerzális nagybank Magyarország legmodernebb pénzügyi szolgáltatójává váljon. A fejlesztésekért felelős Foundation szervezet alapelve, hogy a közös indulástól fogva a legjobb ügyfélélményt tudja kínálni, az ügyfelektől érkező visszajelzésekre azonnal reagálni tudjon, és igényeik teljes körű kiszolgálását megvalósítsa.